Home Rugby Fit

Rugby Fit

Rugby Fit, episodul 16

0

1. Sprijin in cap frontal pentru cervicala 4×6\6 repetari inainte-inapoi, stanga-dreapta.
2. Sprijin in cap pt cervicala 4×6\6 repetari inainte-inapoi,stanga-dreapta.
3. Fluturari pentru umeri cu sprijin in cap in swiss ball 4×8 repetari.
4. Asezat pe coate pe swiss ball cu deplasare 3×10″.
5. Cu greutate la scripete 3×10″.

Nota: primele 2 exercitii se pot folosi ca parte de incalzire in antrenamentul de Rugby pentru 1-8.

Rugby Fit, Episodul 15

RugbyTV
0

Florin Tasca alaturi de Daniel Ianus (Steaua) va prezinta cateva exercitii:

1. Abdomen cu mingea medicinala (2kg) se poate lucra in numar de repetari (4×15) sau pe timp (4×30″) cu pauza de 1′ intre serii.

2. Abdomen cu mingea medicinala cu rasucirea trunchiului, se poate lucra in numar de repetari (4×15) sau pe timp (4×30″) cu pauza de 1′ intre serii.

3. Abdomen cu rasucire in pozitie izometrica , se poate incepe de la 10 loviri ale mingii medicinale de sol stanga-dreapta cu aruncare pana se ajunge la o lovitura, setul urmator se poate lucra de la 1 la 10 lovituri
(2×10).

4. Izometrie in pozitia “scaunel” cu aruncarea mingii medicinale, se poate lucra in numar de aruncari (4×10) sau pe timp (4×30″) cu pauza de 1′ intre serii.

5. Izometrie cu tragere-impingere a unui disc de 5-10kg, se poate lucra in numar de repetari pe brat (4x1o\10).

Rugby Fit, episodul 14

RugbyTV
0

Florin Tasca impreuna cu Florin Surugiu (CSM Bucuresti) va prezinta o serie de exercitii pentru dezvoltarea agilitaii la sol:

1. Ridicari cu balonul de apa in combinatie cu sprinturi (se pot executa ridicarile in numar de repetari sau pe timp) x5

2. Ridicari cu balonul din pozitia culcat pe spate in combinatie cu sprinturi (se pot executa ridicarile in numar de repetari sau pe timp) x5

3. Rostogoliri cu balonul in combinatie cu sprinturi ( se pot executa ridicarile in numar de repetari sau pe timp) x5

4. Aruncarea balonului peste umar (aruncarile se pot executa in timp sau in numar de repetari)

5. Ridicari cu balonul din pozitia culcat + aruncarea balonului peste umar + sprint (ridicari-aruncari peste umar se pot executa in timp sau in numar de repetari)

Trebuie urmarita viteza de executie, este important ca exercitiile sa aiba intensitate.
O pauza intre serii de la 1′- 2′ este importanta pentru o executie corecta in urmatoarea serie.

Rugby Fit, episodul 12

RugbyTV
0

Florin Tasca si Madalin Lemnaru va prezinta integrarea antrenamentului de box in antrenamentul de forta sau in antrenamentul de recuperare dupa accidentare.